Eπιστροφή προιόντων
Προκειμένου να γίνει δεκτή μια αλλαγή/επιστροφή προϊόντος, αυτό πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και όπως ακριβώς το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει αλλοιωθεί η συσκευασία του, με όλα τα χάρτινα καρτελάκια στην θέση τους, και το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει υποστεί κανενός είδους επεξεργασία (πλύσιμο, μεταποίηση, φθορά, λεκέδες κ.λπ.) ενώ θα πρέπει να περιλαμβάνει και όλα τα επιπλέον αξεσουάρ του, όταν επιστρέφετε σε εμάς (π.χ. κουκούλα, ανταλλακτικά κουμπιά, ζώνη, δείγμα από ύφασμα για ανταλλακτικό κ.λπ.). Επίσης τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να αποσταλούν στην συσκευασία στην οποία παραδόθηκαν από εμάς.
Το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής.)
Στην περίπτωση κατά την οποία τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα, χρησιμοποιημένα,πλυμένα ή ελλιπή, η εταιρία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του πελάτη.
Το κόστος εξόδων αποστολής της αλλαγής και μετέπειτα επιστροφής του προϊόντος ανέρχεται στα 5 ευρώ και επιβαρύνουν τον αγοραστή κατα την παραλαβή του νέου προϊόντος. Αν επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή είναι +2 ευρώ το κόστος της, αν επιλέξετε τραπεζική καταθεση ή μεταφορά είναι δωρεάν.
Η επιστροφή γίνεται μόνο με την εταιρία SPEEDEX,Στην περίπτωση κατά την οποία επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν με εταιρία της επιλογής σας τότε θα επιβαρυνθείτε τα έξοδα αποστολής της συγκεκριμένης εταιρίας.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων η διαδικασία επιστροφής είναι ίδια με τα παραπάνω, η επιστροφή χρημάτων αφορά στην αξία των αγορασθέντων προϊόντων και όχι το κόστος των μεταφορικών. Επίσης η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο σε τραπεζικό λογαριασμό που φέρει το όνομα του πελάτη που πραγματοποίησε την παραγγελία και αιτείται την επιστροφή χρημάτων.
Επιστροφή Ελλατωματικών Προιόντων
Σε περιπτωση ελλατωματικων ή λάθος προιοντων επικοινωνηστε μαζι μας στο ioete@info.gr εντος 4 ημερων απο την ημερομηνία παραλαβης και στειλτε μας φωτογραφιες των λαθος ή ελλατωματικών προιόντων.Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μεσω email ή τηλεφώνου ωστε να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία επιστροφής. Εφοσον αποδεδειγμένα σας εχουμε στειλει λαθος προιον ή το προιον που παραλάβατε ειναι ελλατωματικό τότε θα σας το αντικαταστήσουμε με το ίδιο ή άλλο προιον ή θα γινει επιστροφή χρημάτων εφόσον το επιθυμείτε
Σε περίπτωση αλλαγής, αποδεδειγμένα ελαττωματικών ή λάθος προϊόντων, τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εμάς.
Στην περίπτωση που το προς αλλαγή προϊόν,
α) δεν αποδειχτεί ελαττωματικό,
β) διαπιστωθεί ότι έχει χρησιμοποιηθεί,
γ) έχει καταστραφεί η συσκευασία του,
ή δεν έχετε επικοινωνήσει μαζι μας πριν την αποστολή τότε επιστρέφεται στον αγοραστή με μεταφορικά έξοδα που επιβαρύνουν τον ίδιο.
Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι προϊόντα που υφίστανται ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά.